AT HOME BY PAM

Alles over de dagelijkse dingen, poppenhuizen, brocante, haken en nog veel meer leuke dingen.

woensdag 18 april 2012

Eigen huis en tuin

eigen huis & tuin

Vanmorgen werd ik wakker en zie ik veel beweging in onze straat aan de overkant. Wat denk je wat gaan ze opnames maken voor Eigen huis en tuin.http://www.eigenhuisentuin.nl/overzicht/ Het is nog nooit zo druk geweest in onze straat. Vanuit mijn huis kijk ik recht in het stukje straat waar alles gaat gebeuren, best wel leuk en nog leuker omdat ik een grote fan ben van het programma. Opeens lopen dan ook Thomas, Lodewijk en Quinty zomaar door de straat heen.




De foto's zijn niet echt duidelijk maar ik heb ze dan ook door mijn raam genomen aangezien ik niet echt het type ben om daar zomaar heen te lopen om foto's te gaan maken hihihihi

Groetjes Pamela

Geen opmerkingen:

Een reactie posten