AT HOME BY PAM

Alles over de dagelijkse dingen, poppenhuizen, brocante, haken en nog veel meer leuke dingen.

zondag 13 mei 2012

Geslaagd

Mijn vader geeft Bowling lessen aan de jeugd op de bowling vereniging.
Na weken op cursus te zijn geweest heeft hij gisteren examen gedaan om een nog betere trainer te worden en is geslaagd.... Papa gefeliciflaptaart.
En om met iets origineels aan te komen heb ik gisteren even snel een bowlingpin gehaakt voor hem met een kaartje eraan om hem te feliciteren hiermee.
Vandaag heb ik het gegeven toen we bij mijn ouders op bezoek gingen voor Moederdag.
Hij vond het een erg leuk kaartje en de bowlingpin vond hij super origineel en gaat hem in zijn auto hangen.

Het patroontje heb ik zelf verzonnen en ik vind hem super gelukt (als zeg ik het zelf hihihi)

Groetjes Pamela

Geen opmerkingen:

Een reactie posten