AT HOME BY PAM

Alles over de dagelijkse dingen, poppenhuizen, brocante, haken en nog veel meer leuke dingen.

zondag 8 september 2013

In opdracht gemaakt

Ik kreeg van vakantie vrienden de vraag of ik ook iets voor zijn zus kon maken die 40 werd.
Ja hoor dat kan geef maar wat hobby's endergelijken door dan kijk ik wat ik kan doen.
Ik kreeg ook te horen dat ze vroeger aan stijldansen deed, en kreeg een paar foto's van haar op de dansvloer.
Toen heb ik een opzetje gemaakt en het voorgelegd aan hun.
Na akkoord ben ik aan de slag gegaan met dit als resultaat.




Ik vind het zelf erg mooi geworden, en de ontvangster vond het ook erg leuk.

Liefs Pamela



4 opmerkingen:

  1. Hallo Pamela,

    Wat leuk om mijn kado te zien op jouw blog. Ik was benieuwd naar je website en via de site kwam ik op je blog. Ik vind het een erg leuk en origineel kado.

    Groetjes, Mariska (de zus van...)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Mariska,

      Ja leuk he om het terug te zien op mijn blog, ben blij dat je het een leuk kado vond.
      Ik vond het ook erg leuk om te maken.
      Heb je ook een blog??? want ik hoorde dat je ook creatief bent.

      Groetjes Pamela

      Verwijderen
  2. Hoi Pamela,

    Ja ik ben inderdaad ook lekker creatief bezig met oa haken, zelf kleding maken en mixed media. Ik heb wel een blognaam aangemaakt maar ben nog niet online. Ik werk er nog aan zeg maar.

    Gr, Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mariska,

    Ooh leuk ook creatief, gauw je blog vullen hoor dan ga ik je volgen.
    Ja haken doe ik ook soms onder het tv kijken lekker ontspannen.

    Groetjes Pamela

    BeantwoordenVerwijderen