AT HOME BY PAM

Alles over de dagelijkse dingen, poppenhuizen, brocante, haken en nog veel meer leuke dingen.

donderdag 4 september 2014

Een lange tijd geleden...

Een lange tijd geleden heb ik hier voor het laatst gepost maar dat kwam omdat ik druk was en op vakantie ben geweest en ja dan komt het er gewoon niet van.
Maar ik heb niet stilgezeten, we hebben de huiskamer een nieuwe look gegeven foto's komen later en ik heb ook wat cadeautjes gemaakt zo ook deze lantaarn. Mijn tante en oom hebben een nieuw huis gekocht en we gingen daar een kijkje nemen en dan neem ik natuurlijk een cadeautje mee.
Dit is hem geworden.....







Hij is leuk geworden vind ik zelf.

Voor nu was het dat weer even de volgende post zal ik foto's van mijn nieuwe huiskamer laten zien.

Liefs Pamela

Geen opmerkingen:

Een reactie posten