AT HOME BY PAM

Alles over de dagelijkse dingen, poppenhuizen, brocante, haken en nog veel meer leuke dingen.

donderdag 1 november 2012

Boerenerf en beursaankopen

Eerst even wat foto´s van mijn boerenerf waar ik in mijn vorige post over vertelde.
Ik ben druk ermee bezig en nog lang niet klaar, ik heb precies in mijn hoofd zitten hoe het moet worden dus ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen.
 Hier kun je zien dat ik er aan de rechterzijde een dakkapel op heb gezet.
 Ook de verdiepingsvloer heb ik helemaal door laten lopen aangezien ik boven ook genoeg ruimte wil hebben.
 Dit stukje kocht ik zo al gestuct en al, als je goed kijkt zie je dat ik er een keukenblokje in heb geplaatst.
 Hier een vlizotrap zo kun je ook naar boven toe en neemt een trap niet zoveel ruimte in beslag.
 En dit zijn mijn beursaankopen van de beurs in Apeldoorn die trouwens geweldig was en ik had een goede plek op een hoekje en alles was super geregeld, we hebben een hele leuke beurs gehad en ontzettend druk dus moet weer lekker aan de slag om de voorraden weer op peil te brengen.
 Deze twee kreeg ik van mijn moeder voor bij het boerenerf super toch, bedankt nog mam.
En deze kreeg ik van mijn oudste zoon die zondag ook naar de beurs is geweest, bedankt nog Nick.

Nou dat was het dan voor nu en ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen van het boerenerf.

Groetjes Pamela

1 opmerking:

  1. Leuk weer een Nederlands blog!
    Je boerenerf wordt heel mooi.

    groetjes,
    Jody

    BeantwoordenVerwijderen