AT HOME BY PAM

Alles over de dagelijkse dingen, poppenhuizen, brocante, haken en nog veel meer leuke dingen.

donderdag 29 november 2012

Poppenhuis Slagerij gemaakt

Onze oudste zoon werkt bij een slager bij ons in de buurt, niets bijzonders zul je denken......
Maar nu is het zo dat onze zoon het syndroom van Gilles de la Tourette heeft en PDD-NOS en is het niet helemaal vanzelfsprekend dat mensen met dit syndroom zomaar een gewone baan kunnen hebben, maar onze Nick heeft dat gelukkig wel en de eigenaar en zijn vrouw hebben Nick de kans gegeven en die pakt helemaal goed uit hij heeft het er erg naar zijn zin en de eigenaar en zijn vrouw zijn ook heel erg tevreden over onze Nick.
Dus heb ik iets speciaals voor ze gemaakt en heeft Nick dat gisteren gegeven, ze vonden het helemaal leuk en knap gemaakt.
Kijk zelf maar wat ik gemaakt heb.
UPDATE:Mijn zoon is supertrots omdat ze hem in de winkel op de toonbank hebben gezet



Ik was vergeten foto's te maken voor dat ik hem inpakte.

Groetjes Pamela


2 opmerkingen:

  1. wat leuk!!
    das wel een heel speciaal kadootje om te krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Anita ze waren er erg blij mee en hadden het ook nog nooit gezien.

    Groetjes Pamela

    BeantwoordenVerwijderen